wtorek, 25 czerwca 2013

Dieta 3D Chili - Dzień 6

Obudziłam się dzisiaj w świetnym humorku ;)
Jestem z siebie dumna, że to już szósty dzień a ja nie miałam żadnej wpadki w diecie i oprócz słabości do zwiększania ilości kanapeczek to skrzętnie jej przestrzegam.
Wydaje mi się, że dopiero co zaczęłam a już jutro pierwsze ważenie, mam nadzieję że schudłam chociaż kilogram xP

Śniadanie
Jak już wczoraj pisałam kabanos to moja ulubiona pozycja w tej diecie.
A, że na śniadanko dzisiaj były dwa to podwójna radocha xD
Tak prezentowały się pyszności jakie miałam dzisiaj przyjemność skonsumować o poranku


aż się nie chce wierzyć, że to dieta co nie ?
Oficjalnie ogłaszam śniadanko było pyszne ;)

Przekąska II  zamieniona z dnia 8
Jak już wcześniej pisałam kawy nie pijam, więc dzisiaj zamiast tej przekąski zjem sobie pastę bananową z otrębami, która jest za kilka dni

Banan miał być rozgnieciony widelcem, ale mój był nad wyraz twardy, więc pokroiłam go tylko w plasterki i obtoczyłam w otrębach i cynamonie


Może nie wygląda, ale był pyszny ;)

Obiad
Bardzo was przepraszam, ale nie zrobiłam zdjęcia, ogólnie robiłam ten obiad w pośpiechu a w sumie robiłam jednocześnie dwa całkowicie różne obiady.
Skupiając się na tym dietetycznym to najpierw usmażyłam kurczaka, później dodałam pieczarki i ogólnie zanim dodałam resztę składników i zrobiłam surówkę,  kurczak mi się rozgotował, wlałam za dużo wody i wyszła mi bardziej zupa pieczarkowa :/
Odlałam wodę to było nie słone i ogólnie bardzo ciężko było to zjeść zwłaszcza, że jeszcze do tego surówka, miała być z sałaty lodowej ja dałam kapustę pekińską i też była niedobra, także ogólna porażka zjadłam ile mogłam, ale wyszło tego tyle,że wiele nie mogłam xD

Jestem pewna, że jak się poświęci temu daniu więcej uwagi to na pewno wyjdzie pyszne. Ja postaram się następnym razem;)

RADA dla tych którzy dopiero się będą do tego dania zabierać
dajcie pół szklanki wody albo nawet mniej, bo ilość z przepisu to naprawdę za dużo.

Przekąska II

Tak prezentuje się moja mizeria, co prawda brakowało mi w niej chociaż jogurtu, ale i tak była bardzo dobra ;)
Radzę nie przesadzać z cebulą i dać nieco mniej ziół, bo mizeria nabiera wtedy takiego gorzkawego posmaku.

Kolacja
Jogurt z otrębami

Jak zobaczyłam co jest na kolację to żałowałam, że opuściłam przekąskę, ale cóż jutro ważenie, więc nie będę cudować :P


Jeżeli chodzi o smak, to jak się można było spodziewać, bez szału ;)
Aczkolwiek dało się zjeść.

Jeśli macie jakieś pytania, śmiało piszcie w komentarzach, pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Nie mogę się już doczekac tego dnia ze względu na kabanosy ! :) Pozdrawiam i dziękuję za dietę koleżanko z wizażu ! :*

    OdpowiedzUsuń