czwartek, 20 czerwca 2013

Wstęp

Cześć!
Mam na imię Beata i witam was bardzo serdecznie na moim blogu o diecie 3D Chilli

Pewnie dość późno się zabrałam za wiosenne odchudzanie aczkolwiek jak to mówią lepiej późno niż wcale ;)

Na dietę zdecydowałam się gdyż jestem mało aktywna, jem co popadnie i widzę, że to odbija się na moim zdrowiu. Typowy schabowy z ziemniakami króluje na obiadkach w naszym domu i ogólnie całe odżywianie jest dość monotone...
Dieta ta natomiast jest bardzo zróżnicowana i mam nadzieję że w trakcie jej trwania :

nabiorę dobrych nawyków żywieniowych
przyzwyczaję się do picia większej ilości płynów,
wprowadzić do diety więcej ryb, warzyw owoców itd

Ok to powody przystąpienia do diety mamy już prawie za sobą, oczywiście skłamałabym stwierdzając że nie chodzi tu też o zrzucenie paru kilogramów ;)
W tej kwestii jednak nie mam żadnych znowu szalonych planów ustawiłabym sobie za cel 6 kg, ale jak jak już walczyć z tłuszczykiem to porządnie, więc moim celem jest 11 kg, później jak mi się spodoba to może sobie podniosę poprzeczkę.

Przechodząc od słów do czynów wczoraj zrobiłam zakupy za pierwsze 4 dni diety i zapłaciłam ok 100 zł
Dużo? Mało? Moim zdaniem tak sobie ponieważ musiałam kupić te wszystkie przyprawy, ryże, kasze itd a one mi starczą na bardzo długo gdyż używa się ich niewiele ;)

Postaram się wrzucać fotki jak to to bardziewie każde danie wygląda, co prawda zjadłam już śniadanie i go nie uwieczniłam aczkolwiek nie macie czego żałować banan, herbata i kefir, więc chyba dacie sobie radę to zwizualizować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz